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Contratos Menores de Regidor Delegado-Ayuntamiento Alaior.

Listado de los contratos menores licitados por Regidor Delegado-Ayuntamiento Alaior.

(NIF: P07002001) (Major, 11) (CP: 07730) (Alaior)

Organigrama: ENTIDADES LOCALES > Baleares > Ayuntamientos > Alaior.

Tipo de Órgano de Contratación: Administración Local.

Regidor Delegado-Ayuntamiento Alaior ha licitado 35 contratos menores por un importe de 291 764 € desde enero de 2022.

Entre las empresas adjudicatarias destacan ALBERTO C. R. D. L. T. con 2 contratos menores y MENORCA NUTRITECH SOCIEDAD LIMITADA con 2.

Desglose por años y meses del número de contratos menores adjudicados por Regidor Delegado-Ayuntamiento Alaior.
Año/mesEneFebMarAbrMayJunJulAgoSepOctNovDic
2022
202312
202424121333211
Desglose por años y meses de la suma del importe de los contratos menores adjudicados por Regidor Delegado-Ayuntamiento Alaior.
Año/mesEneFebMarAbrMayJunJulAgoSepOctNovDic
2022
202310 63914 993
2024415045 03194 581544626 64423 67125 04833 77440003786
euros 
3786

L’objecte d’aquest contracte és la contractació d’una empresa per durà a terme unes colònies de Nadal …

Concepto: L’objecte d’aquest contracte és la contractació d’una empresa per durà a terme unes colònies de Nadal per a joves d’Alaior de 12 a 17 anys a la casa de colònies de Santa Eularieta, durant les vacances escolars de Nadal, concretament els dies 26, 27 i 28 de desembre de 2024.

Fecha de publicación: 7 de Noviembre de 2024 a las 11:35.

Contrato menor:

Expediente: 8429/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de esparcimiento, culturales y deportivos.

Importe: 3786.41 €.

Importe (con impuestos): 4165.05 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 26 de Diciembre de 2024 hasta el 28 de Diciembre de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

SONIA M. C. con identificación *****233S. Adjudicado el 6 de Noviembre de 2024 por un importe de 3786.41 €. Única oferta presentada.

Justificación: la proposta compleix amb els requisits demanats.

euros 
4000

Asistència jurídica, representació i defensa dek Ajuntament d'Alaior en el PO 166/2024.

Fecha de publicación: 4 de Noviembre de 2024 a las 11:08.

Contrato menor:

Expediente: 10849/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios jurídicos.

Importe: 4000.00 €.

Importe (con impuestos): 4840.00 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 29 de Octubre de 2024 hasta el 28 de Octubre de 2025.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

JUANA E. T. M. con identificación *****864H. Adjudicado el 29 de Octubre de 2024 por un importe de 4000.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Primer. Adjudicar el contracte de Asistencia jurídica, representación y defensa del
Ayuntamiento de Alaior en el
PO 166/2024 interpuesto por FCC MEDIO AMBIENTE, S.A.U. contra desestimación
presunta de facturas por importe de 771.882,54 euros más intereses por importe de
87.577,35 euros a fecha 31 de marzo de 2024 a favor de Juana E. T. M. amb
DNI ****5864H per import de 4.840 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que
consten en la seva proposta 2024-E-RE-6998- de data 28/10/2024 22:32. Amb l'advertiment
que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al
responsable municipal del contracte.

euros 
24793

L’objecte d’aquest contracte és la contractació de l’actuació de pintar l’interior de la sala de Cultura …

Concepto: L’objecte d’aquest contracte és la contractació de l’actuació de pintar l’interior de la sala de Cultura de Sant Diego, situada al carrer des Banyer, 1 del nucli urbà d’Alaior.

Fecha de publicación: 5 de Septiembre de 2024 a las 08:16.

Contrato menor:

Expediente: 6194/2024.

Tipo de contrato: Obras.

Subtipo de contrato: Pintura y acristalamiento.

Importe: 24 793.00 €.

Importe (con impuestos): 29 999.53 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 30 de Septiembre de 2024 hasta el 15 de Noviembre de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

Daniel P. G. con identificación *****543K. Adjudicado el 5 de Septiembre de 2024 por un importe de 24 793.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de d’obres per a l’actuació de pintar l’interior de la sala de Cultura de Sant Diego, situada al carrer des Banyer, 1 del nucli urbà d’Alaior a favor de D.P.G. amb DNI ****1543K per import de 29.999,53 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-5492 de data 26/08/2024. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
8981

L’objecte d’aquest contracte és la contractació d’una empresa per dur a terme el monitoratge del Casal …

Concepto: L’objecte d’aquest contracte és la contractació d’una empresa per dur a terme el monitoratge del Casal Jove d’Alaior l’Hogar del 10 de setembre al 29 de desembre de 2024 i l’espai juvenil del Centre Cívic de Cala en Porter del 13 de setembre al 28 de desembre de 2024.

Fecha de publicación: 4 de Septiembre de 2024 a las 13:06.

Contrato menor:

Expediente: 8492/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de esparcimiento, culturales y deportivos.

Importe: 8981.12 €.

Importe (con impuestos): 10 867.16 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 10 de Septiembre de 2024 hasta el 31 de Diciembre de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

DANIELA R. E. con identificación *****795K. Adjudicado el 4 de Septiembre de 2024 por un importe de 8981.12 €. Única oferta presentada.

Justificación: La proposta presentada compleix amb els requisits demanats.

euros 
12000

Espectacle itinerant de la “Carroza del Teatro Real” per donar a conèixer l’òpera amb una representació …

Concepto: Espectacle itinerant de la “Carroza del Teatro Real” per donar a conèixer l’òpera amb una representació en un escenari itinerant, una manera diferent d’atracar l’òpera al públic.

Fecha de publicación: 30 de Agosto de 2024 a las 08:46.

Contrato menor:

Expediente: 8478/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de esparcimiento, culturales y deportivos.

Importe: 12 000.00 €.

Importe (con impuestos): 14 520.00 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 4 de Septiembre de 2024 hasta el 6 de Septiembre de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

FUNDACION DEL TEATRO REAL con identificación G81352247. Adjudicado el 29 de Agosto de 2024 por un importe de 12 000.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de de serveis per a l’espectacle itinerant de la “Carroza del Teatro Real” per donar a conèixer l’òpera amb una representació en un escenari itinerant, una manera diferent d’atracar l’òpera al públic, que tindrà lloc el proper 5 de setembre de 2024 a Cala en Porter a favor de FUNDACIÓN DEL TEATRO REAL amb NIF: G81352247 per import de 14.520 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-5184- de data 07/08/2024 07:55. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
12000

Redacció del projecte bàsic i constructiu de les obres de conducció i impulsió des de la sortida del …

Concepto: Redacció del projecte bàsic i constructiu de les obres de conducció i impulsió des de la sortida del Sector de Son Vitamina fins a la nova estació de bombament que es construirà en Cales Coves, així com la seva impulsió fins a l’EDAR de Cala en Porter.

Fecha de publicación: 26 de Agosto de 2024 a las 08:10.

Contrato menor:

Expediente: 8600/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de arquitectura; servicios de ingeniería y servicios integrados de ingeniería; servicios de planificación urbana y servicios de arquitectura paisajista. Servicios conexos de consultores en ciencia y tecnología. Servicios de ensayos y anílisis tícnicos.

Importe: 12 000.00 €.

Importe (con impuestos): 14 520.00 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 mes.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

ALBERTO C. R. D. L. T. con identificación *****088T. Adjudicado el 23 de Agosto de 2024 por un importe de 12 000.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Per ser l'unica oferta presentada.

euros 
1048

Pòlissa d'asseguranca d'accidents - Caixer i ajudants que participen en les festes patronals de Sant …

Concepto: Pòlissa d'asseguranca d'accidents - Caixer i ajudants que participen en les festes patronals de Sant Llorenç, Binixems, Cala en Porter i festa dels caixers.

Fecha de publicación: 2 de Agosto de 2024 a las 08:22.

Contrato menor:

Expediente: 6151/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios financieros: a) servicios de seguros; b) servicios bancarios y de inversión.

Importe: 1047.70 €.

Importe (con impuestos): 1047.70 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 8 días.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

PREVISIÓN BALEAR, MPS con identificación V07103419. Adjudicado el 1 de Agosto de 2024 por un importe de 1047.70 €. Única oferta presentada.

Justificación: per ser l'oferta més avantatjosa.

euros 
14084

Pòlissa d'asseguranca de responsabilitat civil patrimonial.

Fecha de publicación: 26 de Julio de 2024 a las 08:57.

Contrato menor:

Expediente: 6149/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios financieros: a) servicios de seguros; b) servicios bancarios y de inversión.

Importe: 14 083.53 €.

Importe (con impuestos): 14 083.53 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 año.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

AXA Seguros Generales S.A. con identificación A60917978. Adjudicado el 25 de Julio de 2024 por un importe de 14 083.53 €. Única oferta presentada.

Justificación: Veure resolució adjudicació adjunta aquest anunci.

euros 
3472

Servei d’Impremta i maquetació Programes Festes, Díptics i Postals Gloriós Sant Llorenç 2024.

Fecha de publicación: 8 de Julio de 2024 a las 14:00.

Contrato menor:

Expediente: 5262/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de publicidad.

Importe: 3472.19 €.

Importe (con impuestos): 4201.35 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 5 de Julio de 2024 hasta el 12 de Agosto de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

Gràfiques Menorca - Editorial Menorca con identificación A07006315. Adjudicado el 8 de Julio de 2024 por un importe de 3472.19 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de serveis d’Impremta i maquetació Programes Festes,Díptics i Postals Gloriós Sant Llorenç 2024 a favor de Editorial Menorca SA amb CIFA07006315 per import de 4.201,35 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta - de data . Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
6116

Sant Llorenç 2024 i Festes Cala en Porter 2024 - servei de llançament de focs Artificials.

Fecha de publicación: 3 de Julio de 2024 a las 13:49.

Contrato menor:

Expediente: 4616/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 6115.70 €.

Importe (con impuestos): 7400.00 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 11 de Agosto de 2024 hasta el 22 de Septiembre de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

Lluch N. J. M. con identificación *****436P. Adjudicado el 3 de Julio de 2024 por un importe de 6115.70 €. Se presentaron 3 ofertas.

Justificación: Adjudicar el contracte de servei de llançament de focs artificials per a les Festes de Sant Llorenç i Cala en Porter 2024 a favor de J. M. Lluch N. amb DNI****5436P per import de 7.400 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-3224 de data 29/05/2024. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
9408

Servei de fumigació palmeres per l'any 2024.

Fecha de publicación: 29 de Mayo de 2024 a las 14:19.

Contrato menor:

Expediente: 1358/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 9408.00 €.

Importe (con impuestos): 11 383.68 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 27 de Mayo de 2024 hasta el 31 de Diciembre de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

MIGUEL T. C. con identificación *****604N. Adjudicado el 27 de Mayo de 2024 por un importe de 9408.00 €. Se presentaron 2 ofertas.

Justificación: Servei de fumigació palmeres del municipi d'Alaior per l'any 2024.

euros 
4500

Servei actuació de Jorge González amb motiu del Dia internacional de l’Orgull LGTBIQ+.

Fecha de publicación: 16 de Mayo de 2024 a las 09:55.

Contrato menor:

Expediente: 3772/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de esparcimiento, culturales y deportivos.

Importe: 4500.00 €.

Importe (con impuestos): 5445.00 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 29 de Junio de 2024 hasta el 30 de Junio de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

ARTISTAMENTE S.L. con identificación B67515817. Adjudicado el 15 de Mayo de 2024 por un importe de 4500.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de servei per l’actuació de Jorge González amb motiu del Dia internacional de l’Orgull LGTBIQ+ per dia 29 de juny de 2024 a favor de Artistamente S.L. amb núm NIF B67515817 per import de 5.445 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-2398- de data 18/04/2024 16:11. Amb
l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
12736

subministrament, instal·lació i reparació aparells existents, climatització Escola Adults Alaior.

Fecha de publicación: 3 de Mayo de 2024 a las 13:55.

Contrato menor:

Expediente: 2044/2024.

Tipo de contrato: Obras.

Subtipo de contrato: Instalación de edificios y obras.

Importe: 12 736.00 €.

Importe (con impuestos): 15 410.56 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 6 de Mayo de 2024 hasta el 20 de Mayo de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

FRANCISCO J. L. C. con identificación *****416S. Adjudicado el 2 de Mayo de 2024 por un importe de 12 736.00 €. Se presentaron 2 ofertas.

Justificación: S'ajusta al proposat.

euros 
11770

Redacció Projecte bàsic i d’execució, direcció, liquidació, Recepció de les Obres i Coordinació de Seguretat …

Concepto: Redacció Projecte bàsic i d’execució, direcció, liquidació, Recepció de les Obres i Coordinació de Seguretat i Salut per a l’Acondicionament d'un Edifici Municipal al c/ Sant Rita, 20 d’Alaior.

Fecha de publicación: 8 de Abril de 2024 a las 09:19.

Contrato menor:

Expediente: 1906/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de arquitectura; servicios de ingeniería y servicios integrados de ingeniería; servicios de planificación urbana y servicios de arquitectura paisajista. Servicios conexos de consultores en ciencia y tecnología. Servicios de ensayos y anílisis tícnicos.

Importe: 11 770.00 €.

Importe (con impuestos): 14 241.70 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 año.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

DOMINGO E. M. con identificación *****246Y. Adjudicado el 25 de Marzo de 2024 por un importe de 11 770.00 €. Se presentaron 3 ofertas.

Justificación: Adjudicar el contracte de redacció del projecte bàsic i d’execució, direcció, liquidació, recepció de les obres i Coordinació de Seguretat i Salut per a l’acondicionament d'un Edifici Municipal al c/ Sant Rita, 20, d’Alaior a favor de Domingo E. M. (****9246Y) per import de 14.241,7 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta de data 15/03/2024, (RE: 2024-e-re-1697) . Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
7450

Servei d'assessorament jurídic i elaboració d'informe jurídic de les 55 fitxes i la memòria del Catàleg …

Concepto: Servei d'assessorament jurídic i elaboració d'informe jurídic de les 55 fitxes i la memòria del Catàleg de Camins Públics d'Alaior als efectes de complir amb l'article 12 de la Llei 13/2018, de 29 de desembre.

Fecha de publicación: 8 de Abril de 2024 a las 09:07.

Contrato menor:

Expediente: 947/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios jurídicos.

Importe: 7450.00 €.

Importe (con impuestos): 9014.50 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 año.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

JOSEP M. T. con identificación *****307J. Adjudicado el 27 de Marzo de 2024 por un importe de 7450.00 €. Se presentaron 3 ofertas.

Justificación: Adjudicar el contracte de assessorament jurídic i elaboració d'informe jurídic de les 55 fitxes i la memòria del Catàleg de Camins Públics d'Alaior als efectes de complir ambl'article 12 de la Llei 13/2018, de 29 de desembre, i informe jurídic sobre les al·legacions rebudes en l'aprovació inicial; a favor de Josep M. T. amb DNI: ****6307J, per import de 9.014,5 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta de dates 26/02/2024 i 15/03/2024 . Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
14750

Direcció d'obra del projecte constructiu "Xarxa de sanejament de Son Vitamina i Calescoves per a la posterior …

Concepto: Direcció d'obra del projecte constructiu "Xarxa de sanejament de Son Vitamina i Calescoves per a la posterior connexió amb la depuradora de Cala en Porter".

Fecha de publicación: 4 de Abril de 2024 a las 13:30.

Contrato menor:

Expediente: 1274/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de arquitectura; servicios de ingeniería y servicios integrados de ingeniería; servicios de planificación urbana y servicios de arquitectura paisajista. Servicios conexos de consultores en ciencia y tecnología. Servicios de ensayos y anílisis tícnicos.

Importe: 14 750.00 €.

Importe (con impuestos): 17 847.50 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 año.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

  • 71240000.- Servicios de arquitectura, ingeniería y planificación.

Resultado de la licitación:

ALBERTO C. R. D. L. T. con identificación *****088T. Adjudicado el 25 de Marzo de 2024 por un importe de 14 750.00 €. Se presentaron 3 ofertas.

Justificación: Atès que per l’execució del projecte constructiu esmentat, hi ha d’haver una direcció d’obra contractada.

euros 
5446

Subministrament de 10 ordinadors 10 pantalles i 10 ratolins.

Fecha de publicación: 4 de Abril de 2024 a las 12:45.

Contrato menor:

Expediente: 1324/2024.

Tipo de contrato: Suministros.

Subtipo de contrato: Adquisición.

Importe: 5446.27 €.

Importe (con impuestos): 6589.99 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 15 días.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

PONS VIDAL SISTEMAS SL con identificación B07646409. Adjudicado el 3 de Abril de 2024 por un importe de 5446.27 €. Se presentaron 2 ofertas.

Justificación: Per oferir el millor preu complint les caracteristiques tècniques sol·licitades.

euros 
3760

Honoraris coordinació del Pla de Seguretat i Salut en el Treball - Obres "Xarxa de sanejament de Son …

Concepto: Honoraris coordinació del Pla de Seguretat i Salut en el Treball - Obres "Xarxa de sanejament de Son Vitamina i Calescoves per a la posterior connexió amb la depuradora de Cala en Porter.

Fecha de publicación: 4 de Abril de 2024 a las 12:33.

Contrato menor:

Expediente: 1275/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de arquitectura; servicios de ingeniería y servicios integrados de ingeniería; servicios de planificación urbana y servicios de arquitectura paisajista. Servicios conexos de consultores en ciencia y tecnología. Servicios de ensayos y anílisis tícnicos.

Importe: 3760.00 €.

Importe (con impuestos): 4549.60 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 año.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

Cimar Ingeniería, SL con identificación B57344434. Adjudicado el 25 de Marzo de 2024 por un importe de 3760.00 €. Se presentaron 2 ofertas.

Justificación: Atès que és un requisit per al compliment de la normativa en matèria de Seguretat i Salut en les obres de construcció.

euros 
13793

compra rentadora industrial de 22 kg.

Fecha de publicación: 4 de Abril de 2024 a las 10:16.

Contrato menor:

Expediente: 1977/2024.

Tipo de contrato: Suministros.

Subtipo de contrato: Adquisición.

Importe: 13 792.80 €.

Importe (con impuestos): 16 689.29 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 22 de Marzo de 2024 hasta el 23 de Marzo de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

Hermanos Simó Pons, SL (Electrosimó) con identificación B57826240. Adjudicado el 27 de Marzo de 2024 por un importe de 13 792.80 €. Se presentaron 3 ofertas.

Justificación: Adjudicar el contracte de compra d’una rentadora industrial de 22 kg, modelLAVADORA DOMUS DHS-22 TOUCH II E, a favor de l’empresa Hermanos Simo Pons S.L.,amb CIF: B-57826240, per import de 16.689,29 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions ipreus que consten en el pressupost número 1802/1 de data 11.03.2024. Amb l'advertimentque s'ha de comunicar la data d'inici del subministrament adjudicat, a la responsablemunicipal del contracte.

euros 
6000

Contracte serveis per realitzar el Certament Balear de joves dissenyadors 2024.

Fecha de publicación: 18 de Marzo de 2024 a las 07:42.

Contrato menor:

Expediente: 1097/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 6000.00 €.

Importe (con impuestos): 7260.00 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 día.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

ASOCIACIÓN DE JÓVENES Y NUEVOS DISEÑADORES ESPAÑOLES con identificación G83082412. Adjudicado el 14 de Marzo de 2024 por un importe de 6000.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte dels serveis d’organització “ Certamen Balear de Joves dissenyadors 2024” a favor de “ Asociación de Jóvenes y Nuevos Diseñadores Españoles, per import de 7.260 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-1490 de data 08/03/2024 10.08 h . Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
2990

Sonorització i il·luminació Certamen Balear de Joves dissenyadors.

Fecha de publicación: 18 de Marzo de 2024 a las 07:28.

Contrato menor:

Expediente: 1089/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 2990.00 €.

Importe (con impuestos): 3617.90 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 día.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

Marcos B. C. con identificación *****663R. Adjudicado el 14 de Marzo de 2024 por un importe de 2990.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de contractació del servei tècnic de sonorització i il·luminació del Certamen Balear de Joves dissenyadors a favor de Marcos B. C. (41.505.663 R)per import de 3.617,9 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta P02924 de data 27/02/2024 amb registre d’entrada 2024-E-RE-1216 . Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
8247

Servei de fumigació amb tractament d'endoteràpia pels pins, per combatre la processionària i el tomicus decurrens.

Fecha de publicación: 14 de Marzo de 2024 a las 12:30.

Contrato menor:

Expediente: 774/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 8246.70 €.

Importe (con impuestos): 9071.37 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 18 de Marzo de 2024 hasta el 30 de Abril de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

  • 90924000.- Servicios de fumigación.

Resultado de la licitación:

MENORCA NUTRITECH SOCIEDAD LIMITADA con identificación B02712537. Adjudicado el 7 de Marzo de 2024 por un importe de 8246.70 €. Única oferta presentada.

Justificación: Servei de fumigació amb tractament d'endoteràpia pels
pins, per combatre la processionària i el tomicus decurrens, durant el 2024.

euros 
6900

Servei de càtering i subministrament de menjar pel dinar de la Fira del Camp 2024.

Fecha de publicación: 12 de Marzo de 2024 a las 09:08.

Contrato menor:

Expediente: 1080/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 6900.00 €.

Importe (con impuestos): 7590.00 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 15 de Marzo de 2024 hasta el 17 de Marzo de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

S'AMBOSTA OBRADOR SL con identificación B01667955. Adjudicado el 11 de Marzo de 2024 por un importe de 6900.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de Servei de càtering i subministrament de menjar pel dinar de la Fira del Camp 2024 a favor de S’AMBOSTA OBRADOR SL amb CIF B01667955 per import de 7.590,00 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-1278 de data 29/02/2024. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
140

Servei de Procurador consistent en "Drets i copies Procuradora pel procediment PA87/2024.

Fecha de publicación: 11 de Marzo de 2024 a las 09:54.

Contrato menor:

Expediente: 1117/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios jurídicos.

Importe: 140.00 €.

Importe (con impuestos): 169.40 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 año.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

  • 79110000.- Servicios de asesoría y representación jurídicas.

Resultado de la licitación:

MARGARITA E. C. con identificación *****392J. Adjudicado el 5 de Marzo de 2024 por un importe de 140.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Per sre l'oferta més avantatjosa.

euros 
8810

servei de transport del bestiar per la Fira del Camp 2024.

Fecha de publicación: 7 de Marzo de 2024 a las 07:26.

Contrato menor:

Expediente: 980/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 8810.30 €.

Importe (con impuestos): 8810.30 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 15 de Marzo de 2024 hasta el 17 de Marzo de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

TRANSPORTS PACO I NASI SOCIEDAD LIMITADA con identificación B07971435. Adjudicado el 6 de Marzo de 2024 por un importe de 8810.30 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de servei de transport del bestiar per la Fira del Camp 2024 a favor de TRANSPORTS PACO I NASI SL amb CIF B07971435 per import de 8.810,3 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-1211de data 27/02/2024. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
9972

Servei d’organització del concurs morfològic bestiar boví frisó.

Fecha de publicación: 6 de Marzo de 2024 a las 07:21.

Contrato menor:

Expediente: 753/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 9971.50 €.

Importe (con impuestos): 9971.50 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 5 de Marzo de 2024 hasta el 18 de Marzo de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

ASOCIACIÓN FRISONA BALEAR con identificación G07174725. Adjudicado el 5 de Marzo de 2024 por un importe de 9971.50 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de servei d’organització del concurs morfològic bestiar boví frisó a favor de Associació Frisona Balear G07174725 per import de 9.971,50 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-1029 de data 19/02/2024. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
5996

Subministrament material urbà, tancament per a contenidors de reciclatge a la Urbanització Son Bou.

Fecha de publicación: 29 de Febrero de 2024 a las 14:44.

Contrato menor:

Expediente: 429/2024.

Tipo de contrato: Suministros.

Subtipo de contrato: Adquisición.

Importe: 5996.25 €.

Importe (con impuestos): 7255.46 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 11 de Marzo de 2024 hasta el 29 de Marzo de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

Crous Expert SL con identificación B67152173. Adjudicado el 26 de Febrero de 2024 por un importe de 5996.25 €. Se presentaron 2 ofertas.

Justificación: Subministrament material urbà, tancament per a contenidors de
reciclatge a la Urbanització Son Bou.

euros 
14324

Subministrament lluminàries per a Urbanització Son Bou.

Fecha de publicación: 29 de Febrero de 2024 a las 10:20.

Contrato menor:

Expediente: 379/2024.

Tipo de contrato: Suministros.

Subtipo de contrato: Adquisición.

Importe: 14 324.40 €.

Importe (con impuestos): 17 332.52 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 27 de Febrero de 2024 hasta el 31 de Mayo de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

SONEPAR IBERICA SPAIN S.A.U. con identificación A96933510. Adjudicado el 28 de Febrero de 2024 por un importe de 14 324.40 €. Única oferta presentada.

Justificación: Subministrament 90 lluminaries i garanties per a la Urbanització de Son Bou.

euros 
14300

Redacció del projecte d'instal·lacions de reforma de l'edifici "Centre Cívic Santa Rita", destinat a …

Concepto: Redacció del projecte d'instal·lacions de reforma de l'edifici "Centre Cívic Santa Rita", destinat a Serveis Socials, situat al c/ Santa Rita, 22, d'Alaior.

Fecha de publicación: 27 de Febrero de 2024 a las 07:30.

Contrato menor:

Expediente: 598/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios de arquitectura; servicios de ingeniería y servicios integrados de ingeniería; servicios de planificación urbana y servicios de arquitectura paisajista. Servicios conexos de consultores en ciencia y tecnología. Servicios de ensayos y anílisis tícnicos.

Importe: 14 300.00 €.

Importe (con impuestos): 17 303.00 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 año.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

2 PI R INGENIEROS 1 SLP con identificación B60986924. Adjudicado el 19 de Febrero de 2024 por un importe de 14 300.00 €. Se presentaron 3 ofertas.

Justificación: Proposta d'honoraris per a la redacció del projecte d'instal·lacions de reforma de l'edifici "Centre Cívic Santa Rita", destinat a Serveis Socials, situat al c/ Santa Rita, 22.

euros 
10410

Servei de peladors de vaques pel concurs morfològic bestiar boví frisó, Fira del Camp 2024.

Fecha de publicación: 19 de Febrero de 2024 a las 11:10.

Contrato menor:

Expediente: 752/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 10 410.00 €.

Importe (con impuestos): 12 596.10 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 10 de Marzo de 2024 hasta el 18 de Marzo de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

  • 98390000.- Otros servicios.

Resultado de la licitación:

CA'N PEIXET SL con identificación B07548878. Adjudicado el 16 de Febrero de 2024 por un importe de 10 410.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de servei de peladors de vaques pel concurs morfològic de bestiar boví frisó de Menorca, Fira del Camp 2024 a favor de CAN PEIXET SL - B07548878per import de 12.596,1 € IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-861 de data 12/02/2024. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici de l'obra, el servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
1140

Sonorització i il·luminació Gran Rua de Carnaval (10/02/2024).

Fecha de publicación: 29 de Enero de 2024 a las 12:02.

Contrato menor:

Expediente: 377/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 1140.00 €.

Importe (con impuestos): 1379.40 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 10 de Febrero de 2024 hasta el 11 de Febrero de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

  • 51313000.- Servicios de instalación de equipo de sonido.

Resultado de la licitación:

EDUSOUND MENORCA S.L.U con identificación B10820157. Adjudicado el 26 de Enero de 2024 por un importe de 1140.00 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de servei de sonorització i il·luminació per la Gran Rua de Carnaval (10/02/2024) a favor de EDUSOUND SL CIF B10820157, per import de 1.379,40 € iva inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-454 de data 23/01/2024. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici del servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
3010

Sonorització i il·luminació Dijous Llarder (08/02/2024), Gran Revetlla de Carnaval (12/02/2024) i Enterrament Bernat Figuerola (13/02/2024).

Fecha de publicación: 29 de Enero de 2024 a las 12:01.

Contrato menor:

Expediente: 376/2024.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 3010.00 €.

Importe (con impuestos): 3642.10 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 8 de Febrero de 2024 hasta el 13 de Febrero de 2024.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

  • 51313000.- Servicios de instalación de equipo de sonido.

Resultado de la licitación:

Jose L. A. B. con identificación *****704M. Adjudicado el 26 de Enero de 2024 por un importe de 3010.00 €. Se presentaron 3 ofertas.

Justificación: Adjudicar el contracte de servei de sonorització i il·luminació per al Dijous Llarder (08/02/2024), Gran Revetlla de Carnaval (12/02/2024) i Enterrament Bernat Figuerola (13/02/2024) a favor de José L. A. B. ****0704M, en concret:
- 08/02/2024, Revetlla Infantil, al Poliesportiu, per 690 € + IVA
- 12/02/2024, Gran Revetlla de Carnaval, per 2.100 € + IVA
- 13/02/2024, Testament Bernat Figuerola, per 220 € + IVA
per import de 3.642,10 € iva inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seva proposta 2024-E-RE-322 de data 15/01/2024. Amb l'advertiment que s'ha de comunicar la data d'inici del servei o el subministrament adjudicat, al responsable municipal del contracte.

euros 
10639

Servei de fumigació amb tractament d'endoteràpia pels pins, per combatre la processionària i el Tomicus decurrens.

Fecha de publicación: 21 de Noviembre de 2023 a las 08:57.

Contrato menor:

Expediente: 592/2023.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Otros servicios.

Importe: 10 639.20 €.

Importe (con impuestos): 11 703.12 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución desde el 11 de Mayo de 2023 hasta el 10 de Septiembre de 2023.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

  • 90924000.- Servicios de fumigación.

Resultado de la licitación:

MENORCA NUTRITECH SOCIEDAD LIMITADA con identificación B02712537. Adjudicado el 15 de Mayo de 2023 por un importe de 10 639.20 €. Única oferta presentada.

Justificación: Adjudicar el contracte de servei de fumigació amb tractament d’endoteràpia pels pins per combatre processionària i Tomicus Decur a favor de Menorca Nutritech SL(B02712537) per import de 11703,12€ IVA inclòs, d’acord amb les condicions i preus que consten en la seves propostes 2022-E-RE-6373 i 2023-E-RE-7 - de dates 17/11/2022 i 02/01/2023 respectivament.

euros 
14950

És la prestació del servei d’assessorament jurídic en matèria de contractació i dret administratiu.

Fecha de publicación: 3 de Octubre de 2023 a las 10:55.

Contrato menor:

Expediente: 13962/2023.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios jurídicos.

Importe: 14 950.00 €.

Importe (con impuestos): 18 089.50 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 1 año.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

Resultado de la licitación:

SCIENCE & INNOVATION LINK OFFICE, S.L. con identificación B86407319. Adjudicado el 27 de Septiembre de 2023 por un importe de 42.63 €. Se presentaron 4 ofertas.

euros 
14950

L’objecte d’aquest contracte és la prestació del servei d’Assessorament jurídic en matèria d'urbanisme.

Fecha de publicación: 3 de Octubre de 2023 a las 09:27.

Contrato menor:

Expediente: 13527/2023.

Tipo de contrato: Servicios.

Subtipo de contrato: Servicios jurídicos.

Importe: 14 950.00 €.

Importe (con impuestos): 18 089.50 €.

Lugar de ejecución: Alaior CP: 07730 (Illes Balears).

Plazo de ejecución: 6 meses.

Clasificación CPV (Vocabulario Común de Contratación Pública):

  • 79111000.- Servicios de asesoría jurídica.

Resultado de la licitación:

FILOMENA S. G. con identificación *****379W. Adjudicado el 21 de Septiembre de 2023 por un importe de 14 950.00 €. Única oferta presentada.